detta har hänt torsdag 11 december

jag har vart i skolan
haft musik
haft tyskaprov (gick super!)
tittat lite på film, mupparna,haha en självklar favorit!
haft svenska & städat
suttit och snckat om löshår och funderat på att jag skulle vilja ha
och när jag ändå är på gång vrf inte färga håret brunt?
höhö, jag var också och tränade på takecare idag
vi körde spinning och övningar som dödar mageN!
jag har också gjort illa mig på lillltån, den är helt blå :/
jag kan lägga upp en bild, men känsliga tittare varnas!
eller ni får ingen bild, men den är jätteblå och gör ont som fan.

så, passar jag i brunt?
/ Cornelia

Kommentarer
Postat av: emelie

ja du skulle passa i brunt , men du har redan sjukt fin hårfärg :)

btw, hur gjorde du det brunt på bilden ? :o ;)

2008-12-11 @ 19:43:15
URL: http://emelinord.blogg.se/
Postat av: Cornelia

emelie din blondin, det är ju ditt hår + ditt löshår som jag har xd <3

2008-12-11 @ 21:18:45
URL: http://both.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där håret är ju grått :S nej du passar bättre i blondt.

2008-12-12 @ 08:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0