heisan venner.
kom för ett tag sen hem från ett tufft träningspass på takecare. det var jättekul men skitjobbigt! annars har dte varit en ok dag. hände inte så mycket, på bilden ritade jag en "hel" person och gjorde min drömklänning. när jag var liten ville jag bli modedesigner men jag tror inte jag vill det längre men jag älskar fortfarande att rita kläder. förresten så har jag besämt mig att jag verkligen ska satsa på bilden. förra året tog jaga llting oseriöst men dte gör jag inte längre, mina vänner verkade störa sig lite på det, höhö.
 denhär ritade jag på bilden, gick visst inte att rotera ..!?

 
såhär såg jag ut idag ; kjol - bikbok, tröja - lindex. strumpbyxor h&m.


jag och mina vänner hade lite tråkigt, tips, gör som oss eller var tråkiga och normala, hihi

Cornelia

Kommentarer
Postat av: lovisa

hihi , usch vad man ser ut ;D <3

2008-12-04 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0