i don´t care if monday´s blue

hallå i luckan !
idag var jag trött efetr helgens fotbollsspelande
idag var jag arg för att det inte blev någon gympa, innebandy som jag sätt fram emot. ist fick vi gå en promenad i regnet..
idag var jag lite äcklad för vår lärare höll i ett rikitgt hjärta som vi sen ska få disikera..
idag var jag hungrig eftersom det var äcklig mat (med annanas, hatar annanas)
idag var jag frusen för min pappa glömde bort att hämta mig och jessica från träningen, så vi satt en halvtimme och vänta..
idag fick jag reda på att jag ska ha ett prov om hjärtat & ett tyskaprov nästa vecka.

annars är det bra, haha, ingen bra dag för mig som ni märker, menmen life goes on och imorgon är en annan dag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0