it´s christmastime

ja, nu närmar den sig julen, på riktigt. idag var jag, sofia och frida och köpte julklappar. tänker därimot inte säga vad jag köpte eftersom det kanske är någon som jag köpt till som läser !? idag drack jag också årets första julmust! mumsi. nu har vi gäster. ska nog gå ner och umgås lite med dom, tur för er att ni har frida som är så dukitg på att uppdatera.

 
jag måste bara säga att jag verkligen älskar julmust, en så kallad klassiker! smakade öven på denna glass med pepparkakssmak, mumsfilibaba!
/ Cornelia

Kommentarer
Postat av: sofia

du lär ju inte säga att jag också va med er i täby?! :O

2008-12-07 @ 11:37:34
URL: http://sofree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0