jag har tråk


sitter här med mammas myskofta (A)
har inget att göra
först tänkte jag gå till jessica
men sen orkade jag inte
för jag tänkte på allt jag måste plugga imorrn
och då blev jag trött
ni kan få se min önskelista
så ni vet vad ni ska köpa till mig, hihi


Cornelia Wennberg´s Önskelista 2008!
Babyliss Paris Plattång
Digital kamer, någon som har tips på en bra? (A)
Loreal Paris Mascara
Converse
och såklert Marabou (A)

en bärbar data finns också på önskelistan men jag vet att jag aldrig kommer få en : / .. annars vill jag också ha presentkort och pengar.
p.s tryck på bilderna för att dom ska bli större men första bilden fanns bara så liten så den kan ni inte trycka på eller jo klart ni kan men det händer inget. Puss
/ Cornelia

Kommentarer
Postat av: amanda fellenius

du vill inte ha den där mascaran den suger man tappar ögonfransar av den...:P<33

2008-12-07 @ 01:22:55
Postat av: Cornelia

:O gör man? shit pommfritt, då vill jag inte ha den :O<3

2008-12-07 @ 12:54:40
URL: http://both.blogg.se/
Postat av: blls

corwen, mascaran är jätte bra iaf den vita mascaran som man tar på först den svarta är inte super bra men man kan ha en annan svart med sig om man har lust (A) jag ha en sån hihi.. puss <3

2008-12-07 @ 21:31:33
Postat av: blls

hihi man tappar ínte alls ögonfransarna (A)

om man har en speciell bortagningsmedel som är till för ägonen ( något slags vatten) så åker dom inte av.. mina gör iaf inte de :O

2008-12-07 @ 21:33:43
Postat av: Cornelia

okej, ja jag önskar mig iaf den :D <3

2008-12-08 @ 20:06:18
URL: http://both.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0