Juafton numer två

Har haft en lungn dag. På morgonen så kollade jag lite på film, batman. Hehe. Anton fick den i julklapp. Sen åkte Fredrik och jag hem till pappa. Där fick jag detta;





Ni ser vell själva MOBIL !
(för er som undrar så valde jag inte den själv utan pappa fick den för hans gamla gick sönder, men min julklapp från honom blev då att byta hans mot min mobil)
+  Deo och lite bodylotion.

Det blev lite smått också tex pengar och trisslott.

Vi gick hem till farmor och farfar. Där åt vi lunch. Vi fick pengar.


(en liten ide. cornelia.. kan vi inte börja skriva i våra egna (bara för att sofia vill att varendakotte ska förstå så bytte jag ut riktiga mot egna) bloggar efter nyår. Alltså 2009?)

puuyss /frida


Kommentarer
Postat av: anonym, men ni kan kalla mig sofia

vadå riktiga? :O har ni låtsatsbloggar också?! :o hehe

2008-12-25 @ 20:48:38
Postat av: frida

men våra egna bloggar då..

2008-12-26 @ 10:08:20
URL: http://both.blogg.se/
Postat av: anonym, men ni kan kalla mig sofia

jaja, på det viset. Men då får du se till att skriva det lilla vän, annars fattar ju inte en kotte!

2008-12-26 @ 10:10:48
Postat av: Cornelia

det är bara sofia som inte fattar xd

2008-12-26 @ 19:38:45
Postat av: Linn

åh ny mobil :) det behövde du gumman :P<3

2008-12-27 @ 01:15:34
URL: http://lij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0