Julafton


I går var det julafton och den firades med släkt. Mormor, Linn & Antons farmor, Linn och Antons mamma & hennes nya kille, o självklart Fredrik, Linn, Anton, Mamma, Janne & jag.

Vi tittade på Kalle Anka, Åt god julmat och öppnade presenterna.
jag fick:

En plattång


Ett mysigt litet sov/mys-kit (Nattlinne, supersköna strumpor, trosa & bh)



två-pack björn borg trosor



Nagallack + nagellacksborttagning + tussar + Mascara





500 kr
+ presentkort H&M



två par örhängen



Kläder: Kofta + tre par knästrumpor (se de två första bilderna) Bolero (eller vad det nu heter, se bilderna tre och fyra)
 




En meter långt tuggummi



Trisslotter, vann 25 kronor (inge kort)

Ja det var allt från igår. Men idag så har jag en till julafon fast med pappa som jobbade i går. Vi ska till farmor och farfar och käka julmat och öppna mer julklappar. Jag vet inte julklapp som jag ska få. Den börjar på m och slutar på obil ! jipii.

Nu ska jag fixa mig och platta håret med min plattång :P ahah kanske det. Men Bilder på min julklappar från pappas sida kommer. 

/frida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0