life is what it is

Vad händer med mig? jag är jättetrött efter varje dag, jag är typ sur varje dag jag är tröt och orkar inget .. ja, jag vte inte men imorse så försov sig hela familjen wennberg så jag fick stress skitmycket och så missa jag julkaledern :/ .. jag har även lovat mig själv att jag ska vara nyttig och så sitter jag och äter tårta nu !? mamma sa att vi skulle ta det idag för ovanlighetens skull, okej, från och med imorrn så är jag nyttig ända fram till jul, lycka till!
annars så ser våran header hemsk ut och jessica och jag har gjort en idag men hon har visst inte lagt in den, hmm.. den dyker nog iallafall upp snart. klockan nio är det greys och sovmorgon imorrn, skönt! vi hörs senare

juste jag gjorde fel no-f¨rågor på läxan så nu har jag suttit hela eftermiddagen till ingen nytta -.- .. vrf är detta så typiskt mig?

Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0