melove

Hejhej!
Kom precis ut ur duschen. Har tränat. Faktiskt en väligt kul träning. Eller meandraord den gick bra för mig. Hah. Menmen idag så var jag med min vän sofia. Vi kollade på zoey 101. (eller hur man säger xd) Vi gjorde också no:n. Guddieguddie.

Håller på att skicka lite volleyboll bilds till Leyla. HOn ska fixa en ny design till http://andiamoragazze.blogg.se. Bra! de behövs! hah. 

Skulle också bara säga att jag saknar Emma, kommer att sakna Lovisa (som ska till USA och inte thailand) och som jag alltid gör eftersom jag nästan aldig träffar dom; Elise, Vanessa och MIckaela. ohh. vill att ni ska flytta hot till vallentuna och inte bo 500000 mil här i från, varför värnamo ?! suck 

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0