My daaay

Nu har jag tid att berätta om dagen.

Dagen började med musik. Eftersom Sofia är på väg till thailand så kunde vi inte ha våran sång-trio idag. Så vi bildade en liten piano-duett. Vi spelade "midnatt råder" eller "tip tap tip tap" som det är lättade att förstå då. Vi gjorde lite fusklappar för att kunna hållareda på alla knappar. btw vi gick hem till mig på håltimmen. Resten av dagen så hände väll inget spec. (cornelia skrev om mupparna och städningen.  (om ni undrar så är "vi"  alice och jag)

Idag så var det ingen träning. Ganska sjönt faktiskt..  Vi har träning hela lördag med södertälje och sollentunahöghus & dom andra sollentunarna.

menmen orkar inte ladda up några bilder. Ni får senare när jag har bättre skills på picnik.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0