uppdatering

idag har jag tränat och haft spelarmöte. har tänkt på en sak också. egentligen borde jag vara superduper nöjd. vårat lag ska åka till spanien på träningsläger nästa år, spela dana cup i danmark + någon stor cup i sverige. vi är så jävla bortskämda. jag föreslog att vi skulle samla in pengar själva (somalla andra lag...) så att man inte behövde betala själv så mycket, visst är jag en duktig liten flicka som tänker på sånt. inte för att skryta men jag är ganska duktig på att sälja saker. sålde jultidningar för 9000 ett år. slut på skryt. btw vallentuna flickor 95 är bäst fuck the rest!

nu blir det F I L M med bruuuuuuuuuuuuschan och så ska jag nog ta och njuta lite och tänka på att vi har jullov frånochmed imorrn och inte nog med det så tar mitt godislöfte slut, that´s good, seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0