hej kåmpisar

ledsen för dålig uppdatering.

Fredag ; inget speciellt hände iskolan, ännu en profildag.. btw, jag kom en timme försent :$ bussen kom försent, eller ja, den kom inte alls, jag fick ta en annan nuss till cetrum och planen var att ta en annan buss därifrån till skolan men då kom jag på att jag ahde glömt usb-minnet hemnma med alla mina bilder på så jag fick åka tillbaka och hämta och så tilslut var jag i skolan. vi höll på med photoshop hela dagen, inte så kul ibörjan för jag fatta inget men sen gick det bättre. sen efter åkte vi hem till sofia fixade lite grejor och sne åkte vi hem. då kom jessica och sneare amanda, vi gjorde oss i ordning och sen stack vi till nova och där var det disco! :-) .. vi åkte hem ganska tidigt eftersom jag skulle spela fotboll nästa dag, men aja, det var kul ändå.
alla bussar kom sent i hela fredagen! skuumt ...

Lördag ; upp och hoppa kvart över sex -.- ......... jag var skittrött men det gick okej, kom upp åt frukost åkte iväg, fick reda på att jessica också skulle spela, kul! mot älta och cup. första matchen gick sådär, vi förlora med 1-0 mot hammarby.. sen match mot saltsjöbaden, 3-3 blev det där, ingen bra match för min del men laget var bra, hämtade upp ett 1-3 underläge. sista matchen gick bäst, vi vann med 3-0 motälta och konstigt nog så kom vi etta i gruppen på bara 4 points. det blev ganska spännande efetrsom först sa dom att vi inte var vidare och sen så var vi det och ojojoj... men vi gick vidare så imorrn är det spel igen, samling 11 i guess, jag  är hos alice nu och ska sova där efetsom min mutter&putter är borta på ngn fest, vi hörs

Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0