let it snow let it snow let it snow

tjenare alla där ute i vintermörkret. jag sitter här med frida, vi ska snart käka, köttbullar blir det .. idag har det vart en ganska bra dag, fast lång, jag (Cornelia) var inte emd på gympan då mitt knä fortf. gör ont, eller ja det är svullet iaf så jag fick inte vara med. på rasten var det snöbollkrig och det gick verkligen hett till, haha, jag blev mulade av jättemånga och flera stycken gick på mig samtigt och våra snöbollskrig är går mest ut på att få ner alla på marken och sedan mula den. jag såg ut som en spöke när jag kom in, höhö, frida med .. när vi kom hem drck vi varm choklad och sen gick vi ut och hade snöbollskrig med nick och emil, dte var jättekul fast ja, jag blev jätteblöt och såg ut som ett spöke, hihi. imorrn har vi profildagar i skolan, man väljer liksom en profil, fanns några alternativ och så gör man det i två dagar. frida ska ha "boll och racketsporter" och jag ska ha "foto". vi hörs mer imorrn, pussar & kramar



lite bilder från dagen :-)


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah. Jag älskar dig Cornelia, sööxy bild ;d <3

2008-11-26 @ 19:57:26
URL: http://sofree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0