Onsdag

Hej på er!
Sitter här med frida, vi har precis fixat en header, vad tycks? Vi är iallafall jättenöjda (A) så, idag har det vart en ganska seg dag och jag (cornelia) har gjort illa mig i knäet så jag gick runt och halta hela dagen, inte kul .. vi skulle egentligen ha matteprov idag mend et blev flyttat till fredag vilket känns ganska skönt, nu hinner man plugga mer ..
På lördag ska vi spela volleybollsammandrag med u15, hoppashoppas bara att mitt knä är bra då, jag ska berätta vad det är för fel på mitt knä. för typ 3 år sen så hoppade mitt knä ur led dvs det vred sig och satt på sidan av knäet detta låter jätteobehaglitg och det var det verkligen. ända sedan jag var fem år så har jag haft lite problem med knäet men efter det som hände så bestämde jag mig för att gå till en sjukgymnast för att träna upp lårmusklerna och visst det funkade ganska bra, ett tag men nu har det hänt flera gånger att det har "halft-hoppat-ur-led" och det är jättejobbigt. nu måste jag verkligen ta tag i det här på rikitgt, så fort jag vilat upp mig sk ajag börja träna ordentligt för jag är jättetrött på dethär. aja, nu ska jag inte bkymra er med mina bekymmer, ha en fortsatt bra dag så jag och frida leka lite..

Cornelia och Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0