Snön den bara faller ner

Idag så har det varit en dag i snön me. Först i skolan och sen efter skolan. I skolan hoppade alla killar på en "mulades". Mina ögon var helt svarta. Efter skolan så åkte jag lovisa och massa andra pulka i skogen. Sen kom Emil och Nick. Don hoppade på oss. Jag såg ut som ett snömonster efter det. Nu är mitt hår alldeles tovigt. För i mitt hår hängde det stora isklumpar. Min halsduk som igentligen är lila var vit. kolla själva här.

Jag har också lekt lite på picasa. Här får ni några.




Lite ego.. eller nej, Absolut inte och sofias coola öga. Men frågan vilken är snyggast? 
I kväll så är det volleyboll träning. U17 i helgen, är sugen på att krossa södertälje.Vi får se hur den går med den saken. Och på torsdag och fredag är det profildagar. Boll & raket sporter för min del.
Fundarar på att ta en dusch.. det är ju så sen träning ikväll. orkar jag? nja. får se.

Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0