Täby

Hejsan!
Nu har jag precis ätit. Har vart med cornelia i täby hela tjocka dan. Med hem kom ett par jeans-leggins eller vad man ska säga och en present till min bor som fyller år på måndag. Juste:

Vi gick in på stadium. Hitta ingenting där. Vi gick ut. När vi va precis utanför skriker cornelia till:
- Såg du?
-ää nej?!
-Det va han den där hockeylegenden..
-va? vem?
-han den där Börje Salming!
- VA?!! Skämtar du?
- NEJ
Vi går in ingen. Disket ställer vi oss vid en ställning med kläder och pratar om att den här tröjan skulle passa Fredik. Vi går närmare och tittar på en skatebord som cornelia sa max hade. Nu är vi 1 m ifrån.

hahahah.  Cornelia köpte en halsduk, skor, tjol, och jeans-leggings. BIlder på dom kmr nog i cornelias inlägg.
( internett har lite problem just nu så inte bilder nu tyvärr)

Frida

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi roligt, jättefina tights bby <3

2008-11-21 @ 19:57:11
Postat av: frida

Tack min älskling loviiiisa

2008-11-21 @ 20:15:05
URL: http://both.blogg.se/
Postat av: -'-

eh ? woow börje salming ? nej .

jag har träffat han miljontals gånger hans barn gick liksom i min klass i sexan ocg femman . satt ..

2008-11-22 @ 16:09:14
Postat av: Frida

ehh??

2008-11-22 @ 20:32:45
URL: http://both.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0